Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: для пошуку навчальної інформації щодо поекту, для збереження знайдених відомостей для спільного доступу, для організації спільної роботи щодо формулювання висновків дослідження та представлення результатів। Для того, щоб привчити учнів дотримуватися авторського права, я обовязково внесу в інструкцію по виконанню лаб।раб। крім списку літератури ще і список Інтернет-ресурсів। Треба щоб і автори підручників це вписали в наведені тексти робіт। Напишу ка я листа авторам та спеціалістам МОН।।
Однак для мене постають такі питання। Якщо проект проводиться в рамках интегрованої лабораторної роботи протягом одного уроку, то коли робити пошук? чи буде на це час? а ще й оцінити ресурс!!?? Крім того, учні ७ класу не вивчали ще інформатику і дехто може не вміти користуватися пошуковими системами, не мати навичок ефективного пошуку - мені (вчителю фізики) потрібноїх на вчити замість виконання лабораторної роботи? Щось мені це не дуже подобається।
А в загалі сьогодні в мене гарний настрій। С чего бы это? :) А у вас? Візьміть участь в опитуванні настрою, прошу.
Думаю, що у будь-якому класі, де учні ще не вчать інформатику, знайдуться такі, які вільно володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, мають вдома комп'ютер і вміють знаходити інформацію в Інтернеті.
ВідповістиВидалитиГарний настрій - запорука продуктивної роботи на тренінгу :))
ООООО!!! Это так ты молча хорошее настроение демонстируешь... Тихонько-тихонько. Хи-хи...
ВідповістиВидалитиЗгодна з Вашими сумнівами. Мені здається, що захоплення методом проектів без належного його розроблення для кожного предмету може привести до протилежних результатів.
ВідповістиВидалитиВаш гарний настрій вселяє оптимізм, а взагалі, скоро 7 грудня...
Хотела показать тебе свое настроение, а у тебя нет такого:) и уже закрыт опрос:(
ВідповістиВидалитиВ списке настроений нет - "уже никакой"
ВідповістиВидалитиОй, проголосовала!
ВідповістиВидалити